Питання до модульного контролю №1

1. Що є об’єктом управління в АЗУДР?

2. Які рівні управління дорожнім рухом виділяють в АЗУДР?

3. Які критерії ефективності управління дорожнім рухом можуть бути застосовані в АЗУДР?

4. З яких структурних елементів складається світлофорний цикл?

5. Які способи управління світлофорною сигналізацією застосовуються на локальному рівні управління?

6. Назвіть склад периферійного обладнання АЗУДР.

7. Назвіть склад центрального обладнання АЗУДР.

8. Яке призначення мають дорожні контролери?

9. З яких основних функціональних блоків складається ДКЛ?

10. Які способи управління може виконувати ДКЛ?

11. Чим відрізняється адаптивне управління світлофорною сигналізацією від жорсткого програмного?

12. Яким чином формуються тривалості тактів в ДКЛ?

13. Яке призначення мають ДТ?

14. Надайте класифікацію ДТ?

15. Які переваги мають ДТ безконтактної дії у порівнянні з ДТ контактної дії?

16. Який принцип дії індуктивного ДТ?

17. Які вихідні дані необхідні для розрахунку режиму жорсткого програмного управління?

18. У якій послідовності ведеться розрахунок режиму жорсткого програмного управління?

19. Який параметр є показником якості світлофорного регулювання?

20. Надайте блок-схему алгоритму адаптивного управління.

21. Назвіть основні виконавчі пристрої АЗУДР.

22. На яких вулицях встановлюють світлофори з діаметром лінзи 300 мм?

23. Яке призначення керованого знаку?

24. З яких операцій складається добовий цикл АЗУДР?

25. Надайте структуру програмного забезпечення АЗУДР.

26. Які заходи застосовують для підвищення надійності АЗУДР?

Кiлькiсть переглядiв: 47

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.